دوست گرامی

هدف شرکت بین المللی جان جهان این هست که در تمام جنبه های زندگی رشد کنید و یک انسان 4 بعدی  باشید،

یعنی در تمام زمینه های سلامتی، مادی، معنوی و عاطفی به شکوفایی برسید،

به همین دلیل استاد پویان جعفری  دوره هایی را طراحی کردند که در مجموع با آگاهی که بدست می آورید  زندگی شما از هر نظر متحول می شود.

به شرطی که بخواهید تغییر کنید و گام به گام با جان جهان همراه باشید، درس ها را مرور کنید و تمرینات را انجام دهید.

دوره هایی که هم اکنون در حال برگزاری است شامل دوره های سپاسگزاری، من برتر و دوره هدف، نظم و تحقق رویاها می باشد.

دوره سپاسگزاری پیش نیاز تمام دوره های جان جهان است و این دوره به شما کمک می کند که در فرکانس با خداوند قرار بگیرید و به آرامشی که همیشه به دنبالش هستید، دست پیدا کنید و در تمام جنبه های زندگی رشد کنید.

در دوره سپاسگزاری نگرش شما نسبت به زندگی و دنیای اطراف تغییر می کند و از هر نظر مثبت نگر خواهید شد.

دوست نازنینم، اگر می خواهید جذب های عالی داشته باشید باید از درون شکوفا شوید و عزت نفس داشته باشید زیرا تمام قوانین هستی تحت شعاع قانون عزت نفس و من برتر هستند و یکی از مشکلاتی که ریشه در فرهنگ جامعه ما دارد عدم و یا کمبود عزت نفس است.

پس

اگر به دنبال ساختن عزت نفس، اعتماد به نفس، ابراز وجود، قدرت نه گفتن، بهبود روابط عاطفی و روابط اجتماعی و یک شخصیت قدرتمند و معنوی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که در دوره سپاسگزاری و من برتر (به طور هم زمان) شرکت کنید، این دوره ها هیچ تداخلی با هم ندارند و به راحتی می توانید از آموزه های شگفت انگیز و ارزشمند این دو دوره استفاده کنید.

دوست گرامی برای رسیدن به رویاها و اهداف خود در مرحله اول باید طبق قوانین کائناتی پیش بروید و اولین قوانین کائناتی داشتن نظم و  هدفگذاری است.

هدفگذاری مهارتی است که همه انسانها باید یاد بگیرند تا بتوانند با آگاهی و دانستن قوانین کائناتی و ملکوتی خداوند در کوتاهترین زمان هر خواسته و هدفی را به راحتی و زیبایی محقق سازند.

اگر به دنبال یک زندگی هدفمند، برنامه ریزی، افزایش درآمد، کسب و کار جدید، ارتقا کسب و کار فعلی خود، شروع یک رابطه عاطفی و در نهایت به دنبال هر گونه هدف و رویایی هستید،

پیشنهاد ویژه ما به شما شرکت در دو دوره سپاسگزاری و هدف، نظم و تحقق رویاها (به طور همزمان) است، این دوره ها نیز هیچ تداخلی با هم ندارند و به راحتی می توانید از آگاهی های قدرتمند این دوره ها همزمان بهره مند شوید.

 

در خصوص خرید دوره ها نیز ، جان جهان بهترین شرایط را فراهم کرده که شما دوست نازنین بتوانید هم به صورت مرحله ای و هم یکجا به راحتی شهریه دوره ها را پرداخت کنید.

سرمایه گذاری در دوره سپاسگزاری بسیار کم هست و مبلغ مورد نظر در وبسایت درج شده است و آگاهی که در این دوره بدست می آورید میلیاردها تومان ارزش دارد.

سرمایه گذاری هم زمان در دوره های سپاسگزاری +من برتر

و سپاسگزاری +هدف، نظم و تحقق رویاها

نیز به صورت مرحله ای و یکجا با شرایط عالی در وبسایت برای شما مشخص شده است و به زیبایی می توانید تهیه کنید

 

همه شرایط برای تغییر و خلق یک زندگی ایده آل و رویایی آماده است، این فرصت طلایی را از دست ندهید .

منتظر حضور شما در دوره های قدرتمند جان جهان هستیم

با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید