دوره هدف، نظم و تحقق رویاها
دوره هدف، نظم و تحقق رویاها

به رویاهای خود جامه واقعیت بپوشان

دورۀ آموزشی قدرتمند "هدف، نظم و تحقق رویاها"بصورت تخصصی طراحی شده است تا تمام رویاهای هر انسانی را به واقعیت تبدیل کند. با آموزش های علمی و معنوی این دوره قدرتمند هیچ رویا و آرزویی دیگر نخواهد بود که دست نیافتنی باشد. ما همراه شما قدم به قدم از صفر تا صد تمام آگاهی ها و آموزش ها و تکنیک های که لازم دارید تا در هر هدفی بصورت تضمینی موفق شوید را همگی با متد آموزشی خاص جان جهان بصورت تمام و کمال به شما آموزش می دهیم.

ما انسان ها با قدرت های بسیار خاص ذهنی-متافیزیکی و مغزی-فیزیکی آفریده شده ایم تا زندگی رویایی و دلخواه خود را خلق کنیم. اما در طول سالیان متمادی و قرن ها آموزش های غلط اکثر انسان از قابلیت های ویژه خدادادی و درونی خود هیچ آگاهی ندارند و تبدیل به موجودات مصرف کننده ایی شده اند که هیچگاه به دنبال رویاها و اهداف والای خود نمی روند و خیلی زود به داشتن یک زندگی معمولی و سطح متوسط مانند اکثریت جامعه روی می آورند. دوره هدف، نظم و تحقق رویاها آمده است تا تمام قدرت ها و ظرفیت های متافیزیکی و فیزیکی شما را با آخرین متد آموزشی دانشگاه های امریکا و اروپا شکوفا کند.

در این دوره قدرتمند کلیه فنون و تکنیک هدف گزاری درست و اصولی، پیدا کردن اهداف قلبی و حقیقی، چگونگی ایجاد معنا و انگیزه، فلسفه وجودی انسان، نظام ارزش ها و باورهای ذهن ناخودآگاه، فرمولاسیون تبدیل اهداف در کائنات، قوانین کائناتی، سیستم اهرم درد و لذت، روش برنامه ریزی فوق مهم جان جهان، نقش عزت نفس در تحقق اهداف، روش های نوین تصویر سازی، شکوفایی جنبه معنوی و حضور خداوند در تحقق اهداف به همراه ده ها تکنیک مهم آموزشی همه و همه در دوره قدرتمند هدف، نظم و تحقق رویاها آموزش داده می شود.

مهارت هدف گذاری و هنر هدفمند بودن از مهم ترین نیازهای هست که هر انسانی با آن روبرو هست تا بتواند با آگاهی و دانستن قوانین کائناتی و ملکوتی خداوند و شکوفا کردن قدرت های درونی خویش در کوتاه ترین زمان هر خواسته و هدفی را به راحتی و زیبایی و عزتمندانه محقق سازد. و دقیقا همین مساله مهم هدف گذاری است که تفاوت اصلی انسان های فوق ثروتمند و بسیار موفق با مابقی جامعه هست. انسان هایی که آموزش می بینند و به ساز و کار جهان هستی و ذهن خود مسلط می شوند و با قوانین کائناتی پیش می روند بی شک به هر آنچه که اراده کنند در کمترین زمان ممکن خواهند رسید.

اگر به دنبال یک زندگی سعادتمند
در تمام جنبه های زندگی هستید، اگر بدنبال کسب و کار جدید، افزایش درآمد، ارتقا کسب و کار فعلی خود، نظم و برنامه ریزی، شروع یک رابطه عاطفی، بهبود شرایط عاطفی، داشتن یک جسم سالم و تناسب اندام، ارتباط عاشقانه تر با خداوند، یادگیری زبان، مهاجرت و در نهایت به دنبال هر گونه رویا و هدفی که هستید، می توانید با شرکت در دوره قدرتمند هدف، نظم و تحقق رویاها به اهداف خود سلام  کرده و روز به روز با کسب آگاهی و بسط آنها در مسیر زندگی گام به گام به آنها نزدیک شوید و به رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

دوره قدرتمند هدف، نظم و تحقق رویاها به صورت کاملا آکادمیک برگزار می شود و  شما احساس می کنید در دانشگاه حضور دارید.
دوره هدف، نظم و تحقق رویاها در مدت 3 ماه بصورت غیر حضوری برگزار می شود و در این مدت 18 ساعت آموزش در قالب 11 فصل و 15 جلسه درسی تصویری و صوتی، بیش از 50 جزوه تمرینی نوشتاری و عملی به همراه پشتیبانی 100 درصد خدمت دانشجویان نازنین ارائه می شود.

تمامی جلسات درسی و جزوات تمرینی شما پس از ثبت نام در بخش صفحه کاربری خصوصی شما در همین وب سایت بصورت منظم و مشخص ارائه می شود. جلسات درسی صوتی این دوره با فاصله ی زمانی هر 6 روز یک بار در بخش کاربری شما ارسال می شود و شما براحتی می توانید هر زمان که آمادگی دارید در طول هفته جلسات درسی خود را گوش دهید و تمرین های آن را پاسخ دهید.

علاوه بر تمام خدمات فوق، دانشجویان این دوره از 5 جلسه پرسش و پاسخ آنلاین و مستقیم با خود استاد پویان جعفری برخوردار می شوند و می توانند به صورت زنده با استاد صحبت و مشورت کنند و برای سوالات خود جواب بگیرند. و این در کنار پشتیبانی 24 ساعته ادمین های حرفه ای جان جهان است که با عشق برای کمک به دانشجویان می کوشند


در این دوره تمام شرایط برای تحقق رویاهایتان فراهم شده است،
اما سوال اینجاست که رسیدن به اهدافتان چقدر برای شما ارزش دارد؟ چقدر حاضر هستید برای رسیدن به آنها هزینه کنید؟ چقدر روی خودتان سرمایه گزاری می کنید؟ اگر مصمم به تغییرات اساسی هستید، این دوره برایتان ضروری است و ما این دوره قدرتمند و کابردی را به شما پیشنهاد می کنیم. بهانه هایت را بشکن، ذهنت را نظم ببخش و عمرت را برنامه ریزی کن و با آگاهی در مسیر خواسته های خود قدم بردار.

با جانِ جهان، آموزش موثر را تجربه کنید

15 درس
18 ساعت فایل تصویری
11 تمرین
5 جلسه با استاد
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • 10 تضمین بازگشت شهریه
  • دسترسی مادام العمر
سرفصل دروس
1
خوش امد گویی
2
جلسه مقدمه دوره هدف نظم و تحقق رویاها
3
جلسه اول : علت شکست در اهداف گذشته
4
جلسه دوم : نقش تضادها در زندگی
5
جلسه سوم : در 60 سال آینده خود زندگی کن
6
جلسه جهارم بخش 1 : اولویت اهداف حقیقی و قلبی من
7
جلسه چهارم بخش 2 : اولویت اهداف حقیقی و قلبی من
8
جلسه پنجم بخش 1 : نقش ارزش ها و باورها در رسیدن به اهداف
9
جلسه پنجم بخش 2 : نقش ارزش ها و باورها در رسیدن به اهداف
10
جلسه ششم : تکنیک های رسیدن به اهداف
11
جلسه هفتم : ساختار ذهن
12
جلسه هشتم : ذهن و فرمولاسیون کائنات
13
جلسه نهم : نقش نظم در زندگی
14
جلسه دهم بخش 1 : الهامات خداوندی
15
جلسه دهم بخش 2 : الهامات خداوندی و جمع بندی
با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید