دوره رایگان راز زندگی موفق
دوره رایگان راز زندگی موفق

دوره رایگان راز زندگی موفق

آنقدر در فضای اینترنتی صحبت از موفقیت شده است که به جرات می توان گفت هیچ انسانی نیست که واژه موفقیت را نشنیده باشد، اما مشکل انجا هست که این همه صحبت از موفقیت و اموزش های زرد و تو خالی و گوناگون بیشتر باعث دور شدن مردم از موفقیت شده است تا موفق شدن واقعی و تقریبا خیلی از مردم از کلمه موفقیت زده شده اند  و بیشتر این مقوله را یک فضای رویایی دور از ذهن می بینند تا دنیایی واقعی و دست یافتنی. 

از این رو شرکت بین المللی جان جهان تصمیم گرفت تا برای اولین بار دوره ایی ارائه دهد که برخلاف صحبت های انگیزشی و گمراه کننده موجود در فضای آموزشی، درس گفتارهایی ارائه دهد که علمی، تخصصی و دارای استانداردهای آکادمیک باشد.. و بخاطر اشاعه فرهنگ آموزش صحیح دیدن و دعوت دوباره مردم نازنین به فضای آموزشی سالم این دوره مهم را به رایگان در اختیار تمام هموطنان و پارسی زبانان تمام دنیا قرار می دهد.

این دوره مهم موفقیت را از چند جنبه بررسی می کند و شما با انسان چند بعدی آشنا می شوید که هم برای اهداف مادی و هم اهداف معنوی تلاش می کند و جهان بینی ژرفی به انسان می دهد و با تمرین های کاربردی شما را به چالش می کشد و در نهایت شما با کسب آگاهی های فراوان علمی و معنوی از این دوره به شکل یک انسان معناگرا و مسلط به اصول اساسی و اولیه دانش موفقیت فارغ التحصیل می شوید.

شرکت آموزشی بین المللی جان جهان با 6 سال سابقه تدریس و آموزش در فضای آموزشی پارسی زبان تا کنون دوره های مهمی چون 1- دوره عاشقانه سپاس گزاری طراحی ویژه جان جهان ( در حوزه درک معنوی جهان هستی، پیدا کردن آرامش و شادی حقیقی و رشد شخصیتی مثبت و امیدوار )، 2- دوره شگفت انگیز من برتر (در حوزه عزت نفس، اعتمادبنفس و خودشناسی) و  3- دوره قدرتمند هدف، نظم و تحقق رویاها (در حوزه شناخت ذهن، قدرت های انسان، معناگرایی، قوانین کائناتی و نظم انضباط شخصی ) را ارائه داده است. و دارای بیش از 4000 دانشجو در 9 کشور دنیا می باشد و اینبار با سالها تجربه و تخصص در دنیای اموزش اصولی و علمی اقدام به ارائه دوره رایگان راز زندگی موفق کرده است تا به امید خدا فرصت و بستر آموزش های زندگی ساز را برای همگان به ارمغان آورده باشد.

 

به امید داشتن زندگی آگاهانه و عاشقانه و پر از دست اوردهای معنوی و مادی

شرکت بین المللی جان جهان

8 درس
6 ساعت صوتی
6 تمرین
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • 10 تضمین بازگشت شهریه
  • دسترسی مادام العمر
سرفصل دروس
1
جلسه خوش آمدگویی
2
موفقیت در تمام جنبه های زندگی
3
اهمیت ذهن و راه های محافظت کامل از آن
4
راز آرامش و شادی و کلید جادویی آن
5
عزت نفس مهم ترین اصل در دنیای موفقیت
6
احساس مسئولیت، احساس گناه و احساس ترس از خدا
7
هدفگذاری، یکی از مهمترین قوانین جهانِ هستی
8
پاشنه آشیل موفقیت
با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید