دوست گرامی

شرکت بین المللی جان جهان، تمام دوره های آموزشی طراحی ویژه پویان جعفری را غیر حضوری و در وبسایت و به صورت کاملا آکادمیک ارائه می دهد.

دوره هایی که در حال برگزاری هست، شامل دوره های سپاسگزاری، من برتر و دوره هدف، نظم و تحقق رویاها می باشد.

دوره سپاسگزاری یک دوره 30 روزه است که در این مدت 60 فایل صوتی دریافت می کنید ، هر روز دو فایل صوتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در وبسایت به دست شما می رسد که زمان فایلها بین 10 تا 20 دقیقه است و به راحتی می توانید فایلها را گوش داده و تمرینات مربوطه را انجام دهید.

 

دوره من برتر یک دوره 3 ماهه و 21 جلسه و 15 فصل هست

و شما هفته ای دو مرتبه فایل صوتی یک ساعته دریافت می کنید و تا زمانی که تمرینات هر بخش را انجام ندهید، درس بعدی را دریافت نمی کنید .

دوره هدف، نظم و تحقق رویاها نیز به مدت 3 ماه، برگزار می شود و در طول دوره 1080 دقیقه فایل تصویری در قالب 12 جلسه دریافت می کنید . هر فایل تصویری به مدت یک ساعت می باشد.

بعد از هر جلسه آموزشی تمرین مربوط به همان بخش را دریافت می کنید که باید آن تمرین را انجام دهید و تا وقتی که تمرین هر درس را انجام ندهید و ارسال نکنید، درس بعدی را دریافت نمی کنید.

اگر چند تمرین را انجام ندهید، درس های بعدی برای شما قفل می شود.

ما اینقدر به کار خود مطمئن هستیم که تمام مباحث را آکادمیک و اصولی خدمت دانشجویان نازنین ارائه می دهیم.

دوست گرامی در تمام دوره ها 100 درصد پشتیبانی می شوید و هر سوالی در مورد درس ها  داشته باشید می توانید سوال خود را کتبی مطرح کنید، همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو هستند،

همچنین هر دو هفته ای یک بار برای دوره های من برتر و هدف، نظم و تحقق رویاها، یک جلسه پرسش و پاسخ به صورت آنلاین با حضور استاد پویان جعفری در اپلیکیشن زوم و در تلگرام برگزار می شود و شما دوست گرامی هر سوالی داشتید می توانید از استاد بپرسید و پاسخ خود را به زیبایی دریافت نمایید

با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید