شرکت بین المللی جان جهان تمام دوره های آموزشی خود را بر اساس متد علمی، معنوی، عرفانی، دانشگاه های امریکا و عرفان جان جهان طراحی کرده است و یکی از تفاوت های بارز جان جهان با دیگر مجموعه های آموزشی این هست که تلاش می کند تمام دانشجویان در 4 بعد زندگی ( سلامتی، مالی، معنوی و عاطفی) به رشد و شکوفایی برسند.

در تمام دوره های آموزشی جان جهان  خیلی از قوانین مهم کائناتی و ملکوتی خداوند آموزش داده می شود و بخشی از سرفصل هایی که خدمت دانشجویان نازنین ارائه می شود شامل :

 در دوره سپاسگزاری :

تکنیک های جذب معنوی در بعدهای مالی، عاطفی ،سلامتی و معنوی

و داشتن رابطه ای عزتمندانه با خداوند آموزش داده می شود، و شما پس از پایان دوره عاشقانه سپاسگزاری در فرکانس با خداوند قرار می گیرید و به آرامشی که همیشه به دنبالش بودید، دست می یابید و یک زندگی توام با سلامتی، آرامش، عشق و ثروت را تجربه می کنید.

 

بخشی از سر فصل های دوره من برتر : شامل

تعریف عزت نفس، عزت نفس و تفاوت آن با اعتماد بنفس، نشانه افراد فاقد عزت نفس، کارهایی که باعث کاهش عزت نفس می شود،

شناسایی گفت و گوهای منفی ذهن،

دسته بندی افکار و گفتگوهای ذهنی،

خود را دوست داشتن و نقش خود را پذیرفتن،احساس گناه، نقش قربانی بودن، ترس از خداوند، ابراز وجود،

مهارت نه گفتن، تعهدات اخلاقی و کلامی، نقش عزت نفس در روابط عاطفی و روابط اجتماعی ، عزت نفس در کسب و کار خدمت دوستان نازنین ارائه می شود.

شما با گذراندن دوره من برتر با خود واقعی تان روبه رو می شوید، از خودشناسی به خداشناسی می رسید و همچنین از خود یک شخصیت قدرتمند و معنوی می سازید.  

 

بخشی از سرفصل ها در دوره هدف،نظم و تحقق رویاها، شامل :

علت شکست در اهداف گذشته، نقش تضاد ها در زندگی، تصور خود در ۶۰ سالگی، اصول هدف گذاری،

اولویت بندی اهداف، تکنیک های تحقق رویاها، نقش باورها و ارزش ها، ذهن و فرمولاسيون کائنات، نقش نظم در رسیدن به اهداف، الهامات خداوندی می باشد.

با آگاهی هایی که در دوره هدف، نظم و تحقق رویاها می آموزید تمام رویاها و خواسته هایی را که یک زمانی محال می دانستید را می توانید به زیبایی و عزتمندانه به واقعیت تبدیل کنید.

 

دوست نازنینم همه چیز برای تغییر و موفقیت شما آماده است، فقط باید بخواهید و با توکل بر خدا و  عشق در این مسیر گام بردارید

با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید