دوست گرامی

هدف شرکت بین المللی جان جهان این هست که در تمام جنبه های زندگی رشد کنید و یک انسان 4 بعدی  باشید،

یعنی در تمام زمینه های سلامتی، مادی، معنوی و عاطفی به شکوفایی برسید.

به همین دلیل استاد پویان جعفری دوره هایی را طراحی کرده اند که بر اساس متد علمی، معنوی، عرفانی، دانشگاه های امریکا و عرفان جان جهان می باشد و در مجموع با شرکت در این دوره ها و آگاهی هایی که بدست می آورید زندگی شما از هر نظر متحول می شود.

دوره هایی که هم اکنون در حال برگزاری است شامل دوره های سپاسگزاری، من برتر و دوره هدف، نظم و تحقق رویاها می باشد.

دوره سپاسگزاری پیش نیاز تمام دوره های جان جهان است و این دوره به شما کمک می کند که در فرکانس با خداوند قرار بگیرید و به آرامشی که همیشه به دنبالش هستید، دست پیدا کنید و در تمام جنبه های زندگی رشد کنید.

در دوره سپاسگزاری نگرش شما نسبت به زندگی و دنیای اطراف تغییر می کند و از هر نظر مثبت نگر خواهید شد.

دوست نازنینم، اگر می خواهید جذب های عالی داشته باشید باید از درون شکوفا شوید و عزت نفس داشته باشید زیرا تمام قوانین هستی تحت شعاع قانون عزت نفس و من برتر هستند و یکی از مشکلاتی که ریشه در فرهنگ جامعه ما دارد عدم و یا کمبود عزت نفس است.

پس

اگر به دنبال ساختن عزت نفس، اعتماد به نفس، ابراز وجود، قدرت نه گفتن، بهبود روابط عاطفی و روابط اجتماعی و یک شخصیت قدرتمند و معنوی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که در دوره سپاسگزاری و من برتر (به طور هم زمان) شرکت کنید، این دوره ها هیچ تداخلی با هم ندارند و به راحتی می توانید از آموزه های شگفت انگیز و ارزشمند این دو دوره استفاده کنید.

دوست گرامی برای رسیدن به رویاها و اهداف خود در مرحله اول باید طبق قوانین کائناتی پیش بروید و اولین قوانین کائناتی داشتن نظم و  هدفگذاری است.

هدفگذاری مهارتی است که همه انسانها باید یاد بگیرند تا بتوانند با آگاهی و دانستن قوانین کائناتی و ملکوتی خداوند در کوتاهترین زمان هر خواسته و هدفی را به راحتی و زیبایی محقق سازند.

اگر به دنبال یک زندگی هدفمند، برنامه ریزی، افزایش درآمد، کسب و کار جدید، ارتقا کسب و کار فعلی خود، شروع یک رابطه عاطفی و در نهایت به دنبال هر گونه هدف و رویایی هستید،

پیشنهاد ویژه ما به شما شرکت در دو دوره سپاسگزاری و هدف، نظم و تحقق رویاها (به طور همزمان) است، این دوره ها نیز هیچ تداخلی با هم ندارند و به راحتی می توانید از آگاهی های قدرتمند این دوره ها همزمان بهره مند شوید.

همه شرایط برای تغییر و خلق یک زندگی ایده آل و رویایی آماده است، این فرصت طلایی را از دست ندهید .

منتظر حضور شما در دوره های قدرتمند جان جهان هستیم

با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید