دوست گرامی

آگاه باش و بدان که در تو یک منِ برتر وجود دارد که تنها با عشق به خودت تجلی پیدا می کند.

 اگر می خواهید جذب های عالی داشته باشید باید از درون شکوفا شوید و عزت نفس داشته باشید زیرا تمام قوانین هستی تحت شعاع قانون عزت نفس و من برتر هستند و یکی از مشکلاتی که ریشه در فرهنگ جامعه ما دارد عدم و یا کمبود عزت نفس است.

پس

اگر به دنبال ساختن عزت نفس، اعتماد به نفس، ابراز وجود، قدرت نه گفتن، بهبود روابط عاطفی و روابط اجتماعی و یک شخصیت قدرتمند و معنوی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که در دوره من برتر طراحی ویژه پویان جعفری که تخصصی ترین دوره عزت نفس در ایران و جهان به زبان فارسی است حتما شرکت کنید.

 دوره شگفت انگیز من برتر به مدت 3 ماه برگزار می شود و در این مدت 1800 دقیقه فایل صوتی در قالب 21  جلسه و 15 فصل، با پشتیبانی 100 درصد خدمت دانشجویان نازنین ارائه می شود و شما هفته ای دو مرتبه دو فایل صوتی دریافت می کنید.

 

بخشی از آگاهی هایی که در دوره شگفت انگیز من برتر می آموزید شامل :

تعریف عزت نفس، عزت نفس و تفاوت آن با اعتماد بنفس، نشانه افراد فاقد عزت نفس، کارهایی که باعث کاهش عزت نفس می شود،

شناسایی گفت و گو های منفی ذهن

دسته بندی افکار و گفتگو های ذهنی،

خود را دوست داشتن و نقش خود را پذیرفتن، احساس گناه، نقش قربانی بودن، ترس از خداوند، ابراز وجود،

مهارت نه گفتن، تعهدات اخلاقی و کلامی، نقش عزت نفس در روابط عاطفی ، روابط اجتماعی ، نقش عزت نفس در کسب و کار است.

 

این دوره به صورت کاملا آکادمیک برگزار می شود و پس از پایان هر جلسه، تمرین مربوط به آن بخش را دریافت می کنید و تا زمانی که تمرین هر درس را انجام ندهید و ارسال نکنید، درس بعدی را دریافت نمی کنید،

اگر چند تمرین را انجام ندهید، درس های بعدی برای شما قفل می شود.

در این مدت صد در درصد پشتیبانی می شوید، همچنین دو هفته ای یک بار به صورت آنلاین و حضوری یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور استاد پویان جعفری در اپلیکیشن زوم و در تلگرام برگزار می شود و شما می توانید سوالات خود را مطرح کنید و استاد جعفری به زیبایی شما را راهنمایی می کنند.

دوست گرامی با شرکت در دوره من برتر از خودشناسی به خداشناسی می رسید و عاشق خود و خدای درونتان می شوید و از خود یک شخصیت قدرتمند و معنوی می سازید،

همه چیز برای تغییر و تحول شما آماده است، فقط باید بخواهید و گام اول را بردارید.

منتظر حضور شما در دوره شگفت انگیز من برتر هستیم

با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید