دوست گرامی

ورود شما را به خانواده بزرگ و معنوی جان جهان خوش آمد می گوییم.

حضور شما در جان جهان اتفاقی نیست و

بابت برداشتن مهمترین گام برای تغییر و خلق زندگی دلخواه، خودت را تحسین کن، چرا که شما از همین الان نخستین قدم را برداشته اید و همین که اینجا هستید و دارید تلاش و تحقیق می کنید و سوال می پرسید و برای زندگی خود برنامه ریزی می کنید یعنی از 80% انسانهایی که اصلا این سوالات را نمی پرسند جلوتر هستید.

حضور شما در خانواده معنوی جان جهان، پاسخ کائنات به درخواست هایی است که قبلا برای برداشتن یک زندگی بهتر به جهان هستی ارسال کرده بودید و

هیچ اتفاقی، اتفاقی اتفاق نمی افتد.

موفقیت‌ پایدار‌، حاصل قدم برداشتن در یک مسیر صحیح‌ و ماندن و ادامه دادن است و تبریک به شما که مسیر جان جهان را انتخاب کردید.

در این مسیر با قدرت و عشق با ما همراه باشید .

پیشنهاد می کنیم تمام ویدئوهای رایگان رسانه جان جهان را در وبسایت مشاهده نمایید که این کلیپ ها به شما کلی آگاهی، ایده و درس های رایگان در زمینه های مختلف می دهد.

همچنین شما می توانید بخش های مربوط به پویان جعفری و رسالت جان جهان را ببینید تا از نزدیک با استاد و شیوه فکر جان جهان آشنا شوید و سپس در دوره های مهم، سرنوشت ساز و قدرتمند جهان جهان شرکت کنید.

دوره های جان جهان در چهار جنبه ( مالی، معنوی، سلامتی و عاطفی ) به شما کمک می کند تا در تمام این زمینه ها رشد داشته باشید و یک زندگی توام با آرامش، عشق، سلامتی و ثروت را تجربه کنید.

دوره هایی که هم اکنون در حال برگزاری است شامل دوره های سپاسگزاری، من برتر و دوره هدف، نظم و تحقق رویاها می باشد.

دوره سپاسگزاری پیش نیاز تمام دوره های جان جهان است و این دوره به شما کمک می کند که در فرکانس با خداوند قرار بگیرید و به آرامشی که همیشه به دنبالش هستید، دست پیدا کنید و در تمام جنبه های زندگی رشد کنید.

در دوره سپاسگزاری نگرش شما نسبت به زندگی و دنیای اطراف تغییر می کند و از هر نظر مثبت نگر خواهید شد.

دوست نازنینم، اگر می خواهید جذب های عالی داشته باشید باید از درون شکوفا شوید و عزت نفس داشته باشید زیرا تمام قوانین هستی تحت شعاع قانون عزت نفس و من برتر هستند و یکی از مشکلاتی که ریشه در فرهنگ جامعه ما دارد عدم و یا کمبود عزت نفس است.

پس

اگر به دنبال ساختن عزت نفس، اعتماد به نفس، ابراز وجود، قدرت نه گفتن، بهبود روابط عاطفی و روابط اجتماعی و یک شخصیت قدرتمند و معنوی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که در دوره سپاسگزاری و من برتر (به طور هم زمان) شرکت کنید، این دوره ها هیچ تداخلی با هم ندارند و به راحتی می توانید از آموزه های شگفت انگیز و ارزشمند این دو دوره استفاده کنید.

دوست گرامی، برای رسیدن به رویاها و اهداف خود در مرحله اول باید طبق قوانین کائناتی پیش بروید و اولین قوانین کائناتی داشتن نظم و  هدفگذاری است.

هدفگذاری مهارتی است که همه انسانها باید یاد بگیرند تا بتوانند با آگاهی و دانستن قوانین کائناتی و ملکوتی خداوند در کوتاهترین زمان هر خواسته و هدفی را به راحتی و زیبایی محقق سازند.

اگر به دنبال یک زندگی هدفمند، برنامه ریزی، افزایش درآمد، کسب و کار جدید، ارتقا کسب و کار فعلی خود، شروع یک رابطه عاطفی و در نهایت به دنبال هر گونه هدف و رویایی هستید،

 پیشنهاد ویژه ما به شما شرکت در دو دوره سپاسگزاری و هدف، نظم و تحقق رویاها (به طور همزمان) هست، این دوره ها نیز هیچ تداخلی با هم ندارند و به راحتی می توانید از آگاهی های قدرتمند این دوره ها همزمان بهره مند شوید.

 

این فرصت طلایی برای تغییر و تحول در زندگی را از دست ندهید و با شرکت در دوره های آموزشی جان جهان معجزه و شکوفایی در تمام جنبه های زندگی را از نزدیک ببینید.

 

منتظر حضور شما در دوره های قدرتمند جان جهان هستیم

با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید