دوره شگفت انگیز من برتر
دوره شگفت انگیز من برتر

با دورۀ شگفت انگیز "منِ برتر"، برترین خودت را تجربه کن

دوره تخصصی من برتر،برای اولين بار در ايران و جهان به زبان پارسی، به بررسی تمام جنبه های عزت نفس, روانشناسی خود و جامعه می پردازد. در اين دوره شما بخوبی با تمام بعد های شخصيتی خود آشنا می شويد و ديد بسيار آگاهانه ايی به تمام افكار، باور ها و شخصيت های موجود در جامعه اطراف خود پيدا می كنيد.

با شرکت در دوره شگفت انگیز من برتر شما دارای این ویژگی های مهم می شوید: - شناخت الگوهای مخرب ذهنی و رفتاری، - شناخت روانشانسی خود و جامعه، - قدرت تصمیم گیری در موارد مهم زندگی، - هنر ابراز وجود و بیان عقیده، - ساختن حداکثر افزایش سطح عزت نفس، - ساختن حداکثر افزایش اعتماد به نفس، - شکوفایی توانایی ها و استعدادهای درونی، - پذیرفتن و دوست داشتن عاشقانه ی خود و خدا، و بیشمار ویژگی ها و جذابیت های شخصیتی دیگر.

این دوره پيشنياز تمام دوره هاي موفقيت است. در اين دوره شما تبدیل به انسانی قدرتمند و جذابی خواهید شد و چگونگی دوس داشتن خود را می آموزيد ، دوست داشتن و عشق ورزيدن به خود جدا از تمام كم و كاستی هايی كه دارید. همچنین می آموزيد كه روش درست تعامل با مردم و جامعه چيست؟ و قدرت بيان و ابراز وجود را پيدا می کنید.

دوره تخصصی من برتر را  پيشنياز تمام دوره هاي موفقيت نام نهاديم زيراكه در اين دوره تمام نگاه ما از جهان، انسان ها و شرايط موجود برداشته مي شود و به درون مي ايد. حضرت مولانا می فرماید:

بیرون ز تو نیست هرچه در عالم هست    در خود بطلب هر آنچه خواهی که تويی

اين بدان معناست كه اگر تمام قوانين جذب و موفقيت را هم بياموزيم، اما اگر هنوز نگاه ما رو به بيرون باشد و بدنبال راه حل ها و يادگيری تكينك هايی مختلفی باشيم که فقط به بواسطه آنها بتوانيم  شرايط خود را تغيير دهيم موفق نخواهيم بود.
زيرا كه اگر ما خودمان و افكارمان را نشناسيم، هيچگاه نمی توانيم پيشرفت و موفقيتی درست و اصولی را رقم بزنيم ، و تمام آن دوره ها و تكينيك هايی كه آموختيم عملا بی فايده خواهد بود؛  تا زمانی كه روی به درون خود بياوريم و روانشناسی خود و مفهوم عزت نفس را بياموزيم. و از تمام ضعف ها و پيچيدگي های شخصيتی و ذهنی خود اگاهی بدست اوریم. همانطور كه در بيتی ديگرحضرت مولانا می فرماید:

این جهان کوهست و فعل ما ندا     سوی ما آید نداها را صدا

طبق قوانين كائناتی تمام اين جهان و اتفاقاتی كه هر روز برای ما رقم مي خورد آیینه ی افكار و اعمال خود ما هست. و اگر ما از سطح عزت نفس كافی و خوبی برخوردار نباشيم، هيچگاه نمی توانيم خودمان را در رتبه های بالای زندگی ببینیم  و افكار محدود كننده ما مرتبا مانع شكوفايی ما می شوند، ترس و حسرت ها مرتبا همراه ما هستند و مانند سرعت گيرهای موفقيت عمل مي كنند. در اولين مرحله از اصول پيشرفت و موفقيت، ما نياز داريم ابتدا خود مان، افكارمان و توانايی هاي خود را بشناسيم. نياز هست تا با واقعيت ها روبرو شویم و از كم و كاستی های خود باخبر باشيم و همزمان خودمان را دوست داشته باشيم و به خود عشق بورزیم. و شما هم اکنون این فرصت را دارید تا با شرکت در شگفت انگیز من برتر بصورت تخصصی از خود یک شخصیت فوق العاده آگاه، قدرتمند، منطقی و جذاب بسازید و سبک شخصی زندگی دلخواه خود را داشته باشید.
 
دوره من برتر به صورت کاملا آکادمیک برگزار می شود و کاملا احساس می کنید در سر کلاس های دانشگاه هستید:
دوره شگفت انگیز من برتر در مدت 3 ماه بصورت غیر حضوری برگزار می شود و در این مدت 30 ساعت آموزش در قالب ۱۵ فصل و ۲۱ جلسه درسی صوتی، بیش از 50 جزوه تمرینی نوشتاری و عملی به همراه پشتیبانی 100 درصد خدمت دانشجویان نازنین ارائه می شود.

تمامی جلسات درسی و جزوات تمرینی شما پس از ثبت نام در بخش صفحه کاربری خصوصی شما در همین وب سایت بصورت منظم و مشخص ارائه می شود. جلسات درسی صوتی این دوره با فاصله ی زمانی هر ۳ روز یک بار در بخش کاربری شما ارسال می شود و شما براحتی می توانید هر زمان که آمادگی دارید در طول هفته جلسات درسی خود را گوش دهید و تمرین های آن را پاسخ دهید.

علاوه بر تمام خدمات فوق، دانشجویان این دوره از 5 جلسه پرسش و پاسخ آنلاین و مستقیم با خود استاد پویان جعفری برخوردار می شوند و می توانند به صورت زنده با استاد صحبت و مشورت کنند و برای سوالات خود جواب بگیرند. و این در کنار پشتیبانی 24 ساعته ادمین های حرفه ای جان جهان است که با عشق برای کمک به دانشجویان می کوشند.

دوست گرامی با شرکت در دوره من برتر از خودشناسی به خداشناسی می رسید و عاشق خود و خدای درونتان می شوید و از خود یک شخصیت قدرتمند و معنوی می سازید. همه چیز برای تغییر و تحول شما آماده است، فقط باید بخواهید و با ثبت نام در  این دوره شگفت انگیز گام نخست را بردارید.

22 درس
27 ساعت فایل صوتی
23 تمرین
5 جلسه با استاد
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • 10 تضمین بازگشت شهریه
  • دسترسی مادام العمر
سرفصل دروس
1
خوش آمد گویی و توضیح قوانین دوره
2
جلسه مقدمه : عزت نفس
3
جلسه اول : نشانه افراد فاقد عزت نفس
4
جلسه دوم : عزت نفس در خود
5
جلسه سوم : شناسایی گفت و گوهای ذهن
6
جلسه چهارم : دسته بندی افکار
7
جلسه پنجم : خود پذیری و خود را دوست داشتن
8
جلسه ششم بخش 1 : احساس گناه و علت های آن
9
جلسه ششم بخش 2 : احساس گناه و علت های آن
10
جلسه هفتم : احساس قربانی بودن
11
جلسه هشتم : ترس از خداوند
12
جلسه نهم : ابراز وجود
13
جلسه دهم : مهارت نه گفتن
14
جلسه یازدهم بخش 1 : تعهدات اخلاقی و کلامی
15
جلسه یازدهم بخش 2 : تعهدات اخلاقی و کلامی
16
جلسه دوازدهم بخش 1 : عزت نفس در روابط عاطفی
17
جلسه دوازدهم بخش 2 : عزت نفس در روابط عاطفی
18
جلسه سیزدهم : عزت نفس در روابط اجتماعی
19
جلسه چهاردهم : عزت نفس در کسب و کار
20
جلسه پانزدهم : قدر شناس بودن
21
جلسه پانزدهم بخش 1 :پرسش و پاسخ
22
جلسه پانزدهم بخش 2 : پرسش و پاسخ
با مشاوران ما به صورت انلاین مکالمه کنید